Brev:
Vand og maveproblemer
30. maj 2006
Alder:
3 mdr.
Vand og maveproblemer
Hej Helen
Jeg kan i brevkassen læse mig frem til du anbefaler at lave lidt kogt vand, hvis der opstår lidt maveproblemer. Jeg vil bare høre om vandet må være køleskabskoldt, eller om det skal vare varmt (selvfølgelig tilpas til barnet)?
Om 14 dage er Jonas 4 måneder.
Venlig hilsen Maria